Skip to main content

15-16 maja 2025
Sala Kruczkowskiego (poziom 4)
Pałac Kultury I Nauki w Warszawie

2025 K-Book Market in Warsaw

Organizowany przez Koreańską Agencję Promocji Branży Wydawniczej (KPIPA), 2025 K-Book Market in Warsaw to wydarzenie typu B2B, którego celem jest umożliwienie spotkań polskich i koreańskich wydawców oraz poszerzenie możliwości współpracy.

Wezmą w nim udział przedstawiciele 15 koreańskich wydawnictw, którzy zaprezentują swoje najnowsze książki i treści. Indywidualne spotkania biznesowe z polskimi partnerami służyć będą budowaniu trwałych i wartościowych relacji wydawniczych. Ponadto, w pierwszym dniu wydarzenia eksperci koreańskiej branży wydawniczej, przedstawią informacje na temat aktualnych trendów oraz możliwości współpracy.

2025 K-Book Market in Warsaw odbędzie się w dniach 15–16 maja 2025 roku w Sali Kruczkowskiego w Pałacu Kultury i Nauki, podczas Międzynarodowych Targów Książki w Warszawie.

Koreańskie wydawnictwa biorące udział w 2025 K-Book Market in Warsaw

Wisdom House, Inc
Profil: biznes i ekonomia

17F, 19 Yanghwa-ro
04027 Mapo-gu, Seoul
Republic of Korea
+82-2-2179-5600
50@wisdomhouse.co.kr
www.wisdomhouse.co.kr

Wydawnictwo Wisdom House powstało w 1999 r. i należy do grona wiodących koreańskich oficyn. Naszą ofertę adresujemy do czytelników z różnych pokoleń. Każdego roku wydajemy około 200 starannie dobranych tytułów reprezentujących rozmaite gatunki (m. in. pamiętniki, świat biznesu, poradniki typu self-help, literatura dla dzieci); wiele z nich stało się bestsellerami.

Jesteśmy dumni z naszego zespołu redakcyjnego, który liczy ponad 130 specjalistów. Ich znakiem rozpoznawczym jest doskonałość literacka i innowacyjność. Jako awangarda rynku wydawniczego przesuwamy granice realizując nowe formaty, m.in. webtoony (komiksy zaprojektowane do czytania na urządzeniach mobilnych) i powieści internetowe, które urzekają współczesnych czytelników świeżością i pomysłowością narracji.

W Wisdom House hołdujemy przekonaniu, że historie to nie tyle słowa zapisane na stronie, ile mosty łączące różne idee, perspektywy i ludzi. Cieszymy się, że mamy w tym swój udział, kształtując dialog kulturowy dzięki mocy słowa pisanego.

Gloyeon
Profil: książki obrazkowe

SK V1 Center W 1104, 11, Dangsan-ro 41-gil
07217 Yeongdeungpo-gu, Seoul
Republic of Korea
070-8690-8558
gloyeon@naver.com
gloyeon.com

Specjalnością wydawnictwa Gloyeon są książki obrazkowe. Nad każdą z nich pracujemy z taką samą troską, z jaką ogrodnik pielęgnuje ogród w nadziei, że gotowe dzieło da czytelnikom radość i szczęście.

BOMBYEOTT
Profil: książki obrazkowe

1406-ho, 37 Seosomun-ro
03741 Seodaemun-gu, Seoul
Republic of Korea
+82-2-6375-1849
cordis1004@naver.com
blog.naver.com/springsunshine

Bombyeott Publishing Co. ma w ofercie książki obrazkowe, książki do czytania, literaturę faktu i powieści dla dzieci i młodzieży. Staramy się przybliżać najmłodszym czytelnikom ważne tematy, takie jak ochrona środowiska czy prawa człowieka. Od sierpnia 2012 r. do marca 2025 r. wydaliśmy około 130 książek dla dzieci i młodzieży, systematycznie poszerzając ofertę. Mamy nadzieję, że tworząc ciepłe i często zabawne propozycje pomagamy dzieciom szczęśliwie i zdrowo dorastać.

BookGoodCome
Profil: książki obrazkowe

B106-ho, 320 Dongmak-ro
04157 Mapo-gu, Seoul
Republic of Korea
+82-2-359-5220
bookgoodcome@gmail.com
bookgoodcome.com

Oficyna BookGoodCome to renomowany koreański wydawca książek dla dzieci, działający od 2009 r. W katalogu liczącym ponad 350 tytułów znajdziemy książki obrazkowe, literaturę faktu, literaturę dla młodzieży i powieści graficzne, a naszą ambicją jest tworzenie wartościowych i ciekawych książek dla młodych czytelników. Uczestnicząc w wiodących międzynarodowych targach książki (np. w Bolonii i Frankfurcie) promujemy sprzedaż praw autorskich, aby nasze tytuły trafiły do jak najszerszego grona odbiorców. Jesteśmy głęboko przekonani, że książka może być ukojeniem i inspiracją dla serc i umysłów. Chcemy również odkrywać i pielęgnować talent początkujących autorów i ilustratorów.

Woongjin ThinkBig Co., Ltd.
Profil: książki obrazkowe

24 Cheonggyecheon-ro
04521 Jung-gu, Seoul
Republic of Korea
+82-31-956-7453
ellen.mkj@wjthinkbig.com
www.wjthinkbig.com/index.do

Założona w 1980 r. oficyna Woongjin ThinkBig to wiodący koreański wydawca książek dla dzieci, oferujący wartościową literaturę i najwyższej jakości treści edukacyjne. W naszym katalogu znajdują się pięknie ilustrowane książki obrazkowe, wciągające fabuły i uwielbiane serie dydaktyczne. Wliczając tytuły publikowane pod marką Woongjin Junior, znajdziecie nas w ponad 30 krajach. Tworzymy książki najwyższej jakości, które towarzyszą dzieciom na całym świecie w nauce i dorastaniu.

YUN EDITION
Profil: książki obrazkowe

703-ho, 150 Juyeop-ro
10387 Ilsanseo-gu, Goyang-si, Gyeonggi-do
Republic of Korea
+82-10-6442-19
yunedition@gmail.com
yunedition.modoo.at

Wydawnictwo YUN EDITION publikuje książki obrazkowe i artbooki autorstwa Yun i Choi Deok-Gyu. Cenimy sobie bezpośrednią komunikację z czytelnikiem i jesteśmy otwarci na różne formaty, jednak zawsze z wykorzystaniem papieru jako tworzywa. Nasze tytuły cieszą się międzynarodowym uznaniem: książka „When the Light Shines” otrzymała nagrodę Lotte Publishing Culture Award, „Father’s Big Hands” zdobyła nagrodę Bologna Ragazzi Award, a „Fold and Unfold” została w Korei Książką Roku (w kategorii tytułów dla dzieci). Jak dotąd, wydawnictwo YUN EDITION opublikowało osiem tytułów w dziewięciu krajach. Warto dodać, że autorzy uczestniczą w każdym etapie prac – od powstania aż do momentu, w którym książka trafia do rąk czytelnika; a zakup jest możliwy tylko w sklepie internetowym YUN EDITION (http://www.yunedition.com).

IYAGIKOT PUBLISHING
Profil: książki obrazkowe

312-ho, 3F, 66 Cheongcho-ro
10543 Deogyang-gu, Goyang-si, Gyeonggi-do
Republic of Korea
070-8797-1656
iyagikot@naver.com
iyagikot.com

Wydawnictwo Iyagikot, działające od 2012 r., specjalizuje się w książkach obrazkowych o wysokim poziomie artystycznym i zacięciu społecznym. Nasi autorzy tworzą z pasją i poczuciem misji, mając nadzieję, że ich praca pomoże czytelnikom (również dzieciom) porozumieć się z drugim człowiekiem, zrozumieć go i żyć w harmonii ze światem. Uważamy, że w cyfrowych czasach książki obrazkowe drukowane na papierze pozostają ważnym nośnikiem międzyludzkich emocji.

Mirae N Co., Ltd.
Profil: książki obrazkowe

321 Sinbanpo-ro
06532 Seocho-gu, Seoul
Republic of Korea
+82-10-7934-1341
maykim@mirae-n.com, ahram.lee@mirae-n.com
eng.mirae-n.com/index.mrn

Oficyna Mirae N, która od ponad 70 lat publikuje podręczniki, należy do czołowych koreańskich wydawnictw. Wydajemy książki dla czytelników w każdym wieku – od przedszkolaków po dorosłych. W naszym katalogu znajdują się dzieła nagradzanych autorów, wspaniałe książki beletrystyczne i tytuły literatury faktu, a także kreatywne książeczki dla dzieci. Prawa do tłumaczeń nabyły od nas oficyny z ponad 15 krajów, w tym m.in. z USA, Niemiec, Francji, Brazylii, Japonii, Chin i Tajwanu. Światowy nakład publikowanej od 2001 r. serii komiksów edukacyjnych I-seum przekracza 60 milionów egzemplarzy.

KINDERLAND/BANDAL
Profil: książki obrazkowe

3F, 512 Hoedong-gil
10881 Paju-si, Gyeonggi-do
Republic of Korea
+82-31-919-2736
kinderland1@kinderland.co.kr
www.kinderland.co.kr

Publikowane przez nas książki są świadectwem nieskrępowanej wyobraźni twórców i pozwalają czytelnikom usłyszeć ich głos. Chcemy, by nasze tytuły trafiały do szerokiej publiczności, były impulsem do samorozwoju i zachęcały do kontaktu z drugim człowiekiem. Uważamy, że książka obrazkowa może być nośnikiem nieskończonej liczby znaczeń, a świat potrzebuje spotkań na kanwie obrazów i narracji. „Wspólnie rozmyślamy i wspólnie wzrastamy. Świat, o jakim marzą dzieci” (Kinderland). „Książki obrazkowe, które w sztuce odnajdują wolność, a w wolności wartość” (Bandal). „Czas na nowy świat” (6th Spring). Za pośrednictwem tych imprintów zamierzamy trafić do czytelników z bardziej różnorodnymi opowieściami.

Munhakdongne
Profil: literatura

210 Hoedong-gil
10881 Paju-si, Gyeonggi-do
Republic of Korea
+82-10-6434-1875
syoh@munhak.com
en.munhak.com

Grupa Wydawnicza Munhakdongne rozpoczęła działalność od beletrystyki, ale obecnie ma w swoim katalogu także reportaże, książki o sztuce, poradniki, tytuły popularnonaukowe i lifestyle’owe, a także komiksy. Obecnie w skład grupy wchodzi osiem wydawnictw i spółek, które rocznie wydają pół tysiąca nowych tytułów.

Ufundowane przez Munhakdongne nagrody za najlepszą powieść roku i najlepszy debiut roku otwarły drzwi wielu młodym autorom; wśród laureatów znajdziemy takie nazwiska jak Kim Young-ha, Eun Hee-kyung, Cheon Myeong-kwan, Kim Un-su, Cho Nam-joo i Chang Kang-myoung. Konkurs dla młodych twórców oraz Nagroda Literacka im. Kim Seung-ok są formą uznania, a jednocześnie pomagają promować wybitną koreańską literaturę za granicą.

Grupa Wydawnicza Munhakdongne ma ambitne plany i znakomitych redaktorów, dzięki czemu do rąk czytelnika trafia najciekawsza beletrystyka i wydawnictwa tematyczne (historia, filozofia, nauka, ekonomia, edukacja, sztuka, komiksy, styl życia).

Jaeum & Moeum Publishing Co., Ltd.
Profil: literatura

3F, 325-20 Hoedong-gil
10881 Paju-si, Gyeonggi-do
Republic of Korea
070-8656-9781
ip@jamobook.com
jamobook.com

Wydawnictwo Jaeum and Moeum Co., Ltd. powstało w 1997 roku z wizją „zebrania” („moeum”) wszystkich „liter” („ja”) i „dźwięków” („eum”) świata. Jako jeden z filarów koreańskiej branży wydawniczej, wprowadziliśmy na rynek ponad 10 tys. tytułów w imprintach takich jak EZBook (literatura dla dzieci i młodzieży) czy Neofiction (literatura gatunkowa). Nasze publikacje obejmują szeroki zakres tytułów – od magazynów literackich przez wielokrotnie nagradzane powieści i rozprawy na tematy humanistyczne, które podnoszą poziom dyskursu kulturowego, aż po literaturę młodzieżową, która towarzyszy czytelnikom w rozwoju. Wydajemy również poradniki przydatne w problemach dnia codziennego.

Oprócz działalności wydawniczej współpracujemy z zagranicznymi partnerami i producentami przy adaptacjach dzieł naszych autorów dla potrzeb teatru, filmu i telewizji. Dotychczasowe realizacje to m.in. „The Killer’s Shopping List”, „A Shop for Killers”, „A Christmas Carol”, „A Store Selling Time”, a kolejne są w przygotowaniu.

Jesteśmy organizatorem słynnego konkursu literackiego, ponieważ chcemy odkrywać i pielęgnować nowe głosy literackie i kształtować kolejne pokolenia pisarzy w Korei. Jaeum & Moeum słynie z bestsellerowych serii wydawniczych: nasza seria edukacyjna sprzedała się w ponad 10 milionach egzemplarzy, a seria młodzieżowa zdominowała rynek beletrystyki dla nastolatków. W serii „Triple” z powodzeniem promujemy najwybitniejszych młodych pisarzy, a seria Neofiction „ON” stała się punktem wyjścia dla wielu adaptacji filmowych i scenicznych.

W Jaeum and Moeum wierzymy w sens współpracy wydawców, autorów i czytelników, dzięki której powstają poruszające historie, które na długo zostają w pamięci.

Clayhouse inc.
Profil: literatura

2F, 363-21 Hoedong-gil
10881 Paju-si, Gyeonggi-do
Republic of Korea
+82-10-8388-1709
books@clayhouse.kr
linktr.ee/clayhouse.inc

Clayhouse to niezależny koreański wydawca założony w 2021 r. Pomimo młodego wieku i niewielkiej skali, szybko zdobyliśmy rozgłos na koreańskiej scenie literackiej. Nasze hasło to „Książka jest dobra na wszystko”. Zgodnie z tym hasłem publikujemy opowieści, które pokrzepiają i podnoszą na duchu czytelników na całym świecie. Nasze międzynarodowe bestsellery („Witajcie w księgarni Hyunam-Dong”, „Sklep pory deszczowej”, „Bądź tylko sobą”) poruszyły miliony serc na całym świecie. Przez cztery lata podpisaliśmy ponad 120 zagranicznych umów licencyjnych, co oznacza, że nasze książki zostały (lub zostaną) wydane w niemal każdym języku na świecie. Interesuje nas przede wszystkim wybitna współczesna beletrystyka i wnikliwa literatura faktu na najwyższym poziomie; współpracują z nami znani na całym świecie autorzy, m.in. Kim Su-hyun, Hwang Bo-reum, You Yeong-gwang i Kim Ji-yun. Chociaż naszym znakiem rozpoznawczym są opowieści na poprawę nastroju, od niedawna poszerzamy obszar zainteresowań o pozycje reprezentujące koreańską beletrystykę i literaturę faktu najwyższej próby. W trosce o jakość i wierność naszej linii wydawniczej, każdego roku starannie wybieramy i publikujemy nie więcej niż dwanaście tytułów.

DARAKWON, INC.
Profil: materiały do nauki języków

64-1 Jandari-ro
04031 Mapo-gu, Seoul
Republic of Korea
+82-10-2270-3447
hskim@darakwon.co.kr
www.darakwon.co.kr

Darakwon to jeden z największych koreańskich wydawców specjalizujący się w materiałach do nauki języków obcych (angielskiego, koreańskiego, chińskiego i japońskiego). Od początku działalności (1977 r.) wyprzedzamy oczekiwania osób zainteresowanych nauką języków obcych, oferując im innowacyjne produkty i usługi. Mamy na liście ponad 3000 opublikowanych tytułów, a dodatkowo opracowaliśmy ponad 500 wykładów e-learningowych, z których chętnie korzystają nie tylko uczniowie, ale także pracownicy korporacji.

Trzymamy rękę na pulsie i wprowadzamy nowe metody dydaktyczne, które odzwierciedlają nowe trendy rynkowe i trafiają w potrzeby klientów. Dzięki temu nasze materiały do nauki języka chińskiego, japońskiego i koreańskiego cieszą się doskonałą opinią w branży. Jesteśmy też dużym wydawcą podręczników szkolnych dla gimnazjów i szkół średnich.

KENAZ
Profil: powieść internetowa/webtoon

1F, 532 Nonhyeon-ro
06136 Gangnam-gu, Seoul
Republic of Korea
070-4295-7719
sonyy@kenaz-re.com
kenaz-re.com

KENAZ posiada prawa własności intelektualnej do oryginalnych treści powstających w Korei (posiadamy prawa do ponad 90 proc. oferowanych zasobów). W ramach strategicznej współpracy z globalnymi gigantami technologicznymi, takimi jak Apple i Amazon, zdobywamy nowe rynki. Jako pionier integracji technologii AI wkraczamy w nową erę cyfrowych innowacji, tworząc nowe zasady dostępu, pobudzając kreatywność i kształtując przyszłość opowiadania historii.

SEOSAWON co., Ltd
Profil: humanistyka

713-ho, 330 Seongam-ro
03920 Mapo-gu, Seoul
Republic of Korea
+82-10-2734-9788
anetb@hanmail.net
litt.ly/seosawon

Wydawnictwo SEOSAWON rozpoczęło działalność jako jednoosobowa firma wydawnicza 5 listopada 2018 r., a w ciągu ostatnich sześciu lat opublikowało ponad 250 książek. Sprzedaż naszego pierwszego tytułu, czyli wydanej w styczniu 2019 r. książki pt. „Tuni’s Baby Food”, przekroczyła 180 tys. egzemplarzy, a książka jest powszechnie uznawana za „abecadło narodowej kuchni dla najmłodszych”. W 2020 r. Lee Jung-hyun wydała u nas książkę kucharską zat. „Home-Cooked Restaurant”, która w krótkim czasie podbiła serca czytelników (ponad 40 tys. sprzedanych egzemplarzy). W 2021 r. z myślą o młodych czytelnikach stworzyliśmy imprint SEOSAWON Junior, jak dotąd wydaliśmy pod tą marką ponad 80 książek, z których wiele stało się bestsellerami. SEOSAWON Junior stawia obecnie na treści edukacyjne dla przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych.