ZASADY PRZYZNAWANIA AKREDYTACJI PRZEDSTAWICIELOM MEDIÓW
- Akredytacje są przyznawane przedstawicielom mediów aktywnym zawodowo, po weryfikacji zgłoszenia.
- O akredytację mogą się ubiegać osoby, które spełnią określone przez organizatora kryteria.
- Akredytacja jest imienna, tzn. jest wystawiona na imię i nazwisko podane w formularzu. Na akredytacji znajdzie się również nazwa redakcji.
- Akredytację przyznaje się na czas trwania targów w zakresie obsługi medialnej.
- Akredytacja jest ważna przez wszystkie dni trwania Targów.
- Warunkiem rozpatrzenia prośby o akredytację jest podanie prawdziwych danych w formularzu i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie przez Fundację Historia i Kultura na potrzeby akredytacji.
- Organizator zastrzega sobie prawo odmówienia przydzielenia akredytacji bez podania przyczyny.
- Kryterium przyznania akredytacji jest legitymacja prasowa lub inny dokument potwierdzający fakt wykonywania pracy dziennikarza.